Tuesday 14 February 2017

Muncul kembali?

Assalamualaikum... 

Awal salam..pembuka kata.. walaweii.. lama gila tak buka blog apatah lagi update blog.. Ntah kenapa.. angin malas nak menaip melanda selama 2 tahun.. hahhaa.. yang ni pun aku wujud balik sebab rindu pula nak meluah kat blog.. tak tau la ada orang lagi ke sudi baca blog aku yang dah usang ni.. Heheee.. Tak pa lah.. yang penting salah satu niat ak muncul kembali adalah untuk meluah.. Ekceli.. Post ak tadi.. Dah lama dah aku taip 2 tahun lepas lagi.. Dan rasanya tak habis lagi tu.. Aku pun lupa nak sambung apa.. 

Semasa aku senyap ni pun.. Ekceli ada juga aku buka blog.. Adalah.. 2 3 kali ak tengok balik blog aku.. Blogger2 yang ak selalu baca dulu.. Kebanyakannya dah ada pasangan dah..  Jeles pula aku.. Huhuu.. Nak di jadikan cerita.. Ekceli ak tak plan pun nak post apa2.. Sekadar nak baca post2 ak sebelum ni je.. Tapi ntah macamana.. Boleh pula ak ingt id blog aku.. Then.. Aku nampak la post yang tak sempat di publish kan.. Seronok juga baca.. Yelah.. Emosi Kita ni bukannya sama setiap hari.. So bila ada tempat meluah macam dalam blog ni.. 2 3 tahun akan datang.. Bila baca balik.. Kita sendiri lupa apa yang pernah berlaku dalam keadaan tertentu.. Kira macam diary lah ni.. Cumanya.. Aku tak boleh berdiary.. Tak tau kenapa.. So aku lebih minat jadikan blog sebagai diary.. Camtu laa.. 

Hmm.. Aku ni kena belajar jadi macam bro nu'man agaknya.. Kamen pun macam still aktif lagi berblog.. Yang lain ak lupa nak tengok.. Huihuihuii.. 

Okey laa.. Salam 2017.. Semoga tahun ini aku mendapat jodoh yang baik.. 😉

No comments:

Post a Comment

Respond Me ^0^