Friday 19 December 2014

Dialog Hati

Assalamualaikum~

Sumber: google

Ehem ehemm..

Apa khabar~ ini adalah post pertama.. ekceli aku ada dah ada blog sebelum ni.. tapi oleh kerana sekarang ni aku nak post apa yang aku rasa so.. ofkos la aku tak mau orang tau dark side of me.. sebelum ni walaupon pada mulanya tak ramai sangat yang kenal aku (memang sekerat je yang follow t.t) tapi aku still segan nak post apa yang fikiran ada dalam pikiran aku.. huhu

So nak di jadikan cerita.. ekceli aku dapat ilham ni pon sebab aku baru2 ni ketagih baa blog2 beberapa orang yang discreet juga.. yang tu nanti2 aku cerita.. hehe

Walaupon aku rasa takkan ada orang yang memberi respond (tak imagine pon sebab aku tau blog aku tak best sangat) lagi2 still baru ni (sebab blog lama pon senyap dan sunyi t.t) tapi di sudut hatiku tetap mengharapkan ada orang yang sudi komen2 -> ayat nak muntah! kekekee..

So.. post akan datang.. anda2 sekalian yang membaca ni akan tahu apa yang ada dalam pikiran aku.. huuu~

2 comments:

Respond Me ^0^