Monday 22 December 2014

K-pop Couple

Assalamualaikum~

Di malam yang sama juga.. aku nak story sal satu bende ni..

Entri yang sebelum ni.. aku ada story pasal couple2 dalam group2 K-pop ni.. 1st tym aku nampak fanvid pasal YunJae ni.. gilo laa.. maybe yang sebelum tu aku nampak je fan2 bagi gabung semua scene diorang berdua.. aku still bleh terima bende tu sebab nampak bromance je pon.. tapi bila fanvid tuh.. aku dah kerut kening.. 'biaq betik Yunjae buat cam ni' (tym tu tak tau lagi istilah fanvid segala ni) then last2 nampak la diorang edit je sebab ada scene tu konon2 nya dua orang ni kiss.. hurmm.. skali tu je aku tengok pastu stop jap tengok sal dua orang ni.. bukannya apa., aku still takboleh terima lagi benda2 diluar pemikiran ak yang suci ni --> lahh sanggattt! .. tapi memang otak aku pening2 sikit lepas tengok video tuh.

Mula2 minat ni memang banyak bende aku tengok pasal diorang.. maklumlah aku kenal diorang tahun 2008 diorang debut tym hujung tahun 2003 lagi.. so memang banyak gila bab1 video diorang tak termasuk fan2 punya.. so semakin lama.. aku dah boleh terima fanvid2 yang ntah hape2.. especially YunJae+Yoosu(Yoochun+Junsu= member TVXQ juga) tapi bagi aku tu semua hanya imaginasi peminat2 dan expect aku dengan group ni diorang tak da apa2 pon.. just bromance..

Sampai lah group ni ada prob.. TVXQ hanya tinggal Yunho+Changmin then Jaejoong, Yoochun, Junsu keluar dari syarikat tu then group diorang JYJ. masa terjadinya bende ni.. serious aku frust gila bang*ng dengan apa yang berlaku.. tym bende ni mula2 berlaku tahun 2009 bulan 7.. aku frust.. tapi still ambek peduli pasal diorang walaupun ada masa aku stop jap tengok sebab asal tengok diorang mesti sedih, diorang dah tak berlima tapi ber3 dan ber2 je.. so sampai lah 1 hari ni.. aku tiba2 teringin+rindu nak tengok YunJae couple then search la.. ada 1 video ni fan yang buat tapi daripada sumber(peminat2 stalker) tak tau betul ke tidak.. tapi ada bukti yang diusulkan..--> serius noorrr nak bukti bagaii.. macam kat bawah ni..



So sejak tengok video tu la aku seperti baru terbuka pemikiran yang maybe diorang ni(YunJae) sebenarnya real (faham tak real tu maksud nya apa?) Aku semakin gila dengan couple ni sebab baru aku ternampak video2 yang errmmm macam betol je diorang ni.. keminatan aku ni membawa aku pergi lebih hanyut.. sampaikan aku addict membaca fanfiction about them... include sex bagaiii.. teransang jugak lah walaupun just baca+fiction. setelah beberapa lama aku pon layan couple group laen..

Masalahnya disini.. aku just layan certain couple dan semuanya adalah namja couples (boys couple)!! kalau perempuan.. memang ade je fan buat tapi tak boleh masuk langsung dalam hotak aku... maybe sebab aku perempuan kot.. dan2 lagi aku straight.. so aku just teransang bila tengok hidden love between boyxboy je~

Mata dah ngantuk.. tadi cam belambak bende nak story tapi jadi balnk jap sebab mata dah layu.. ZzzzZZzzz~



2 comments:

  1. bromance takpe jangan beromen sudah


    ReplyDelete
    Replies
    1. Beromen tu dosaa..huuu... Aku ni walaupun suka tgok dorg mcm tu tp still x mo la betul2.. Biar la diorg ni just bromance semata2

      Delete

Respond Me ^0^