Saturday 20 December 2014

Knowing Me First

Assalamualaikum~

Oleh kerana aku tak suka tengok blog aku kosong.. so ak nak post jugak. hohoo..

Okey.. di mulakan dengan tentang diriku yang biasa2 cuma..



1. Aku minat KOREA!  

Jaejoong -> Yoochun -> Yunho -> Changmin -> Junsu
   

    Rasanya aku minat drama korea dari darjah2 lagi tapi sayangnya aku tak berkesempatan nak tengok.. masih ingat lagi tym tu drama Winter Sonata, Autumn In My Heart, All About Eve dan macam2 lagi.. tapi yang aku malas ni.. tym2 aku nak pergi sekolah tu la dia nak maen.. hampeh tol.. so tym awal2 tu aku memang tak dapat tengok la.. just iklan2 dan adalaa scene2 cerita tu sikit tu pon kalau tym tu aku lewat pegi kelas -.-' .. tym skolah menengah pon cam tu.. oleh kerana aku ni skolah agama so memang wajib tinggal hostel dan2 lagi 2 minggu skali je balik rumah.. tym2 tu la aku qada' semua cerita2 yang aku nak tengok.. walaupun aku tak dapat nak ulang balik episod lepas.. tapi memang dari pagi smpai malam aku tercongok depan tv.. hakhakhak... buruk punya perangai.. okey tym aku form 4 drama korea yang tengah maen tym tu 'My Girl' walaupun aku baru je tengok dan2 tym tu dah episod brapa ntah tapi still menarik perhatian aku.. plus2 lagi lagu dalam drama tu.. heeyy.. memang kena dengan test aku.. dan yang paling aku happy bila abang aku bagi drama 'Autumn In My Heart' omakaihh giler bayang aku sehh~ drama tu la yang 1st skali aku tengok full..

Tym tu memang dah gila Korea, then tym aku dah abes SPM+PLKN aku layan banyak giler drama korea.. hohoo.. tp bermulanya aku minat K-POP ni tym lepas aku layan 'Princess Hour' tym tu aku baru tau2 guna internet.. almaklum lah tinggal hostel dan2 hostel tu agak mundur sikit..huhuu.. group Korea yang 1st dan smapai sekarang aku minat ialah Dong Bang Shin Ki(DBSK), atau international dia TVXQ.. memang minat giler dengan diorg.. sampai sekarang cumanya sekarang aku tidak segila dulu.. aku dah jarang tengok Utube dan2 lagi memang tak da internet kat hostel Uni aku ni.. haisyhh! tapi bila aku dah dapat on9 aku tak tau nak tengok apa.. sebab dah lama tak mengikuti perkembangan negara Korea. ekceli aku dah kurang2 skit tengok korea ni sejak TVXQ ni ada prob.. kecewa dowhh hukhukhuk.. tapi still layan juga cumanya aku layan benda laen juga lah..haha..


Ps: banyak sebenarnya aku nak taip.. tapi dah tengah malam.. risau subuh nanti aku ngantuk giler.. mnyesal tido lewat.. hikhikhik.. lagi satu.. ekceli aku suka penulisan yang ringkas (jeles tengok blog2 yang tulis ringkas) tapi memang tak boleh.. baru cerita sal Korea dah panjang.. hohoo.. tak sukee~

No comments:

Post a Comment

Respond Me ^0^